Hotline minden nap 9-17 óráig

Magyarország: 06-84-884088
külföldről: 0036-84-884088

Kérdések a fizetéssel és lemondással kapcsolatosan

Kérdés: Hogy zajlik a fizetés?
Válasz: Az alapértelmezett fizetési mód az ÁTUTALÁS, hogy még a fizetés előtt ellenőrizni tudja, hogy minden adatot a foglalásnak megfelelően igazoltunk vissza. A folyamat így zajlik: az elkötelező jellegű foglalás megtétele után elküldjük Önnek a számlát, a választott ingatlan pontos leírásával és kondícióival együtt. Kérjük ellenőrizze, hogy minden részlet megfelelően került-e rögzítésre. A fizetendő összeghez elküldjük az IBAN számot, melyre az utalást teljesíteni kell a foglalás véglegesítéséhez. A fizetési határidő előtt e-mailben rövid emlékeztetőt küldünk. Kérjük levelező programjában állítsa be, hogy a Domain @holiday-home.org levelek megbízhatóak, így nem kerülnek a levélszemétbe. Amennyiben más fizetési mód is lehetséges, azt jelezzük Ön felé.
Kérdés: Lemondhatom ingyenesen a foglalásomat?
Válasz: Igen. A 2021.01.30. és 2021.05.31. között beérkező foglalások 30 nappal az érkezés előtt ingyenesen lemondhatók, indoklás nélkül, a befizetett összegek visszautalásra kerülnek.
Kérdés: Mi történik ha sztornózni szeretnék?
Válasz: Bármikor sztornózhatja foglalását. A lemondásra vonatkozó pontos feltételeket az ÁSZF-ben találja, melyről már a foglalás előtt tájékozódhat, illetve eltérés esetén a hirdetésben szerepel. Esetleges egyéb feltételek az ajánlatnál kerülnek feltüntetésre, és felülírják az ÁSZF-ben foglaltakat.
Kérdés: Milyen magasak a sztornóköltségek?
Válasz: A lemondási díjra az Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak, amennyiben az ajánlatban másképp nem szerepel. Esetleges egyéb feltételek az ajánlatnál kerülnek feltüntetésre, és felülírják az ÁSZF-ben foglaltakat.
FallBack: Bevorzugen Sie Ihre Sprache?FallBack: OKFallBack: Hinweis ausblenden
A holiday home Cookie-kat alkalmaz, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassa ÖnnekOKTovábbi információk